POLITECHNIKA WARSZAWSKA

Zarządzenie nr 9

Rektora Politechniki Warszawskiej
z dnia 19 kwietnia 2000 r.

zmieniające zarządzenie nr 25 Rektora PW z dnia 28 grudnia 1999 r. w sprawie udzielania zamówień publicznych w Politechnice Warszawskiej.

Na podstawie § 52 lit. q Statutu PW zarządza się, co następuje:

§1

W zarządzeniu nr 25 Rektora PW z dnia 28 grudnia 1999 r. w sprawie udzielania zamówień publicznych w Politechnice Warszawskiej wprowadza się następujące zmiany:

  1. w § 6 dodaje się ust. 4 w brzmieniu:

    "4. Ustala się "Zasady przygotowania dokumentów finansowych do likwidacji oraz do rejestracji zrealizowanych robót budowlanych", stanowiące załącznik nr 4 do zarządzenia.",

  2. dodaje się załącznik nr 4 "Zasady przygotowania dokumentów finansowych do likwidacji oraz do rejestracji zrealizowanych robót budowlanych", w brzmieniu określonym w załączniku do niniejszego zarządzenia.

§2

Traci moc załącznik nr 5 do zarządzenia nr 2 Rektora PW z dnia 20.01.1998 r. w sprawie realizacji zamówień publicznych w Politechnice Warszawskiej.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

REKTOR
prof. dr hab. Jerzy Woźnicki


Załącznik do Zarządzenia nr 9
Rektora PW z dnia 19.04.2000 r.

ZASADY PRZYGOTOWANIA DOKUMENTÓW FINANSOWYCH DO LIKWIDACJI ORAZ DO REJESTRACJI ZREALIZOWANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH

Jednostki organizacyjne Politechniki Warszawskiej, niezależnie od wymagań formalnych odnoszących się do dowodów księgowych, wynikających z art. 21 i 22 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. Nr 121, poz. 591 z późn. zm.) oraz innych przepisów o charakterze powszechnie obowiązującym, zobowiązane są przestrzegać następu j ących zasad przygotowywania dokumentów finansowych przed ich przekazaniem do Sekcji Likwidacji w Kwesturze:

I. Przygotowanie dokumentów finansowych do likwidacji

  1. Dowody księgowe winny być opisane i sprawdzone pod względem formalno-rachunkowym, zawierać wskazanie podstawy prawnej realizacji zamówienia, datę oraz podpis pe ł nomocnika Kwestora i osoby upoważnionej do zaciągania zobowiązań w imieniu Politechniki Warszawskiej
  2. Dowody księgowe opatruje się wypełnioną klauzulą następującej treści:

    "Zamówienie zrea l izowano na podstawie

    art. ..... . ust...... pkt. . ...... lit..... ustawy o zam. publ.

    zgodnie z umową z .. ............... . ......."

  3. Dowody księgowe dotyczące zamówienia finansowanego z udziałem - przyznanych na podstawie umowy międzynarodowej - środków zagranicznych, o ile umowa ta przewiduje inne niż ustawa o zamówieniach publicznych procedury udzielania zamówienia , opatruje się klauzulą następującej treści:

    "Zamówienie zrealizowano w trybie

    art. 3 ust. 3 ustawy o zam. publ."

II. Przygotowanie dokumentów finansowych do rejestracji zrealizowanych robót budowlanych

Dowody księgowe dotyczące robót remontowych lub budowlanych, przed przekazaniem ich do Sekcji Likwidacji w Kwesturze, podlegają rejestracji przez Dział Przygotowania i Prowadzenia Inwestycji i Remontów Politechniki Warszawskiej. Do dokumentów tego rodzaju stosuje się odpowiednio wymagania określone w pkt I oraz dołącza się sporządzoną przez pe ł nomocnika Kwestora klasyfikację kosztów.

Do przedkładanych w celu rejestracji dokumentów finansowych, o ile nie zostały wcześniej złożone, należy ponadto dołączyć:

  1. umowę o wykonanie robót;
  2. protokół wprowadzenia na plac budowy;
  3. częściowy lub końcowy protokół odbioru robót;
  4. zweryfikowany przez uprawnionego inspektora nadzoru kosztorys powykonawczy - dotyczy z l eceń i umów rozliczanych kosztorysem powykonawczym.