Politechnika Warszawska poszukuje osoby na stanowisko zastępcy kierownika ds. eksploatacji.
Zakres obowiązków na stanowisku:
- organizowanie pracy w podległych jednostkach, w szczególności przydzielenie pracownikom zadań do wykonania, koordynowanie ich pracy oraz kontrolowanie jej przebiegu i efektów;
- szkolenie stanowiskowe pracowników i informowanie o ocenie ryzyka zawodowego;
- nadzorowanie wykonywania zadań związanych z organizowanymi przez dział;
- sprawowanie nadzoru nad właściwym użytkowaniem i zabezpieczeniem pomieszczeń i innych składników majątku oraz prowadzeniem ewidencji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych w administrowanych obiektach;
- planowanie i zarządzanie bieżącymi zadaniami w obiektach;
- kontrola sposobu prowadzenia kart ewidencyjnych wyposażenia i majątku trwałego w obiekcie, ilości i stanu technicznego sprzętu i wyposażenia;
- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem obiektów;
- współpraca z Inspektorami Nadzoru Technicznego, kierownikami grup remontowych, wykonawcami spoza Uczelni;
- współudział w prowadzeniu ekip remontowych i odbiorze prac remontowych;
- realizacja zleceń (sanepid, służby p.poż. i innych) z okresowych kontroli obiektów;
- odpowiedzialność za powierzone mienie;
- kontrola przygotowywania zgłoszeń w zakresie potrzeb przeprowadzenia w podległych obiektach prac remontowych na podstawie protokołów z przeprowadzonych ocen stanu technicznego i kontroli;
- ścisła współpraca z innymi jednostkami Uczelni w zakresie powierzonych zadań;
- kontrola zabezpieczania majątku poprzez podejmowanie wszelkich dostępnych działań na rzecz doskonalenia zabezpieczania obiektu, w tym poprze dokonywanie okresowej oceny stanu zabezpieczenia obiektu we współpracy ze Strażą Akademicką.
Wymagania stawiane kandydatom:
- wykształcenie wyższe (zarządzanie nieruchomościami, administracja, prawo lub techniczne)
- co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w samodzielnym zarządzaniu nieruchomością);
- znajomość ustaw: Gospodarka nieruchomościami, Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;
- doświadczenie w technicznej obsłudze nieruchomości;
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej obiektu;
- zdolność podejmowania samodzielnych decyzji;
- umiejętność kierowania zespołem;
- umiejętność rozwiązywania problemów techniczno-organizacyjnych;
- odpowiedzialność, samodzielność, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne, bezkonfliktowość;
- otwartość na nowe pomysły i rozwiązania oraz ich kreowanie-umiejętność nieszablonowego myślenia;
- niekaralność;
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu;
- przestrzeganie zasad kultury i etyki na wykonywanym stanowisku.
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w zarządzaniu obiektami użyteczności publicznej;
- doświadczenie w pracy na Uczelni Wyższej;
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
- możliwość udziału w szkoleniach ukierunkowanych na dalszy rozwój i podnoszenie kwalifikacji;
- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych oraz oferty socjalnej skierowanej do pracowników PW.
Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie poprzez poniższy link:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=ac8818148113420db59a2aef2554f0e0
W terminie do 24 maja 2024 r.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi osobami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.