Zastępca kierownika ds. eksploatacji - Dział Administracyjno Gospodarczy

Politechnika Warszawska poszukuje osoby na stanowisko zastępcy kierownika ds. eksploatacji.

Zakres obowiązków na stanowisku:

  • organizowanie pracy w podległych jednostkach, w szczególności przydzielenie pracownikom zadań do wykonania, koordynowanie ich pracy oraz kontrolowanie jej przebiegu i efektów;
  • szkolenie stanowiskowe pracowników i informowanie o ocenie ryzyka zawodowego;
  • nadzorowanie wykonywania zadań związanych z organizowanymi przez dział;
  • sprawowanie nadzoru nad właściwym użytkowaniem i zabezpieczeniem pomieszczeń i innych składników majątku oraz prowadzeniem ewidencji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych w administrowanych obiektach;
  • planowanie i zarządzanie bieżącymi zadaniami w obiektach;
  • kontrola sposobu prowadzenia kart ewidencyjnych wyposażenia i majątku trwałego w obiekcie, ilości i stanu technicznego sprzętu i wyposażenia;
  • gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem obiektów;
  • współpraca z Inspektorami Nadzoru Technicznego, kierownikami grup remontowych, wykonawcami spoza Uczelni;
  • współudział w prowadzeniu ekip remontowych i odbiorze prac remontowych;
  • realizacja zleceń (sanepid, służby p.poż. i innych) z okresowych kontroli obiektów;
  • odpowiedzialność za powierzone mienie;
  • kontrola przygotowywania zgłoszeń w zakresie potrzeb przeprowadzenia w podległych obiektach prac remontowych na podstawie protokołów z przeprowadzonych ocen stanu technicznego i kontroli;
  • ścisła współpraca z innymi jednostkami Uczelni w zakresie powierzonych zadań;
  • kontrola  zabezpieczania majątku poprzez podejmowanie wszelkich dostępnych działań na rzecz doskonalenia zabezpieczania obiektu, w tym poprze dokonywanie okresowej oceny stanu zabezpieczenia obiektu we współpracy ze Strażą Akademicką.

Wymagania stawiane kandydatom:

  • wykształcenie wyższe (zarządzanie nieruchomościami, administracja, prawo lub techniczne)
  • co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w samodzielnym zarządzaniu nieruchomością);
  • znajomość ustaw: Gospodarka nieruchomościami, Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;
  • doświadczenie w technicznej obsłudze nieruchomości;
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej obiektu;
  • zdolność podejmowania samodzielnych decyzji;
  • umiejętność kierowania zespołem;
  • umiejętność rozwiązywania problemów techniczno-organizacyjnych;
  • odpowiedzialność, samodzielność, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne, bezkonfliktowość;
  • otwartość na nowe pomysły i rozwiązania oraz ich kreowanie-umiejętność nieszablonowego myślenia;
  • niekaralność;
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu;
  • przestrzeganie zasad kultury i etyki na wykonywanym stanowisku.

 Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w zarządzaniu obiektami użyteczności publicznej;
  • doświadczenie w pracy na Uczelni Wyższej;

 Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • możliwość udziału w szkoleniach ukierunkowanych na dalszy rozwój i podnoszenie kwalifikacji;
  • możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych oraz oferty socjalnej skierowanej do pracowników PW.

 

Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie poprzez poniższy link:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=ac8818148113420db59a2aef2554f0e0

W terminie do 24 maja 2024 r.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi osobami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Wytworzył(a): Biuro Spraw Osobowych PW

w dniu: 10.05.2024

Wprowadził(a) do BIP: Redaktor SO BSO

w dniu: 10.05.2024 08:50

Zaktualizował(a): Redaktor SO BSO

w dniu: 10.05.2024 08:50

Politechnika Warszawska